Stvar je malo slozenija pa ako nije problem, malo cu pojasniti situaciju i problem! Pasat 1.8 `86 bio je sa ainspric ubrizgavanjem sa belom K-glavom, medjutim taj sistem ubrizgavanja je poceo da pravi probleme i nakon zamene podosta delova (pumpe u rezervoaru, dizni, releja pumpe, filtera goriva, ciscenja rezervoara i ostalog) problem nije resen. Posto je auto ocev a potreban mu je, pre godinu ipo, pribegli smo zameni sistema ubrizgavanja i umesto ainsprica stavili karburator sa nekog golfa 2, ne znam koji je i gde da vidim neku oznaku ali znam da je sa malim kompjuterom i step motorom, ako to nesto znaci, nije valjda neki najklasicniji.
E sada dolazimo do problema koji sa ogleda u tome da auto nece da radi pravilno kada je kisa i hladno a kada je suvo i toplo radi ok. Jednostavno lepo radi sve dok se ne zagreje (oko 30-40 minuta) onda pocne da gubi snagu i ako je na leru ugasi se, moze se odmah upaliti, kada se ohladi radi sve ok dok se valjda opet ne ugreje. Zamenili smo benzinsku pumpu, svecice, kablove, razvodnu kao i ruku kao i senzor temperatute na racvi rashladne tecnosti (onaj donji) medjutim sve je isto. Juce smo zamenili i termostat koji je bio zaglavljen i stalno otvoren i mislili smo da je problem sto ne moze da se ugreje dovoljno ali idalje je sve isto. Da li neko zna u cemu je problem i sta da proverim ili promenim, da li postoji neki senzor polozaja na razvodniku paljenja ili neko elektronsko paljenje ili nesto sto kada se ugreje daje pogresan signal kompjuteru i onda ovaj pobrlja ili je mozda bombina. Kod majstora smo bili raznih i svi nesto sumljaju i misle ali niko da kaze konkretno sta je problem i sta naci i zameniti. Pomagajte ovo uzasno deluje da auto star 25 godina niko ne moze da popravi i ne zna sta mu je.
E sada dolazimo do problema koji sa ogleda u tome da auto nece da radi pravilno kada je kisa i hladno a kada je suvo i toplo radi ok. Jednostavno lepo radi sve dok se ne zagreje (oko 30-40 minuta) onda pocne da gubi snagu i ako je na leru ugasi se, moze se odmah upaliti, kada se ohladi radi sve ok dok se valjda opet ne ugreje. Zamenili smo benzinsku pumpu, svecice, kablove, razvodnu kao i ruku kao i senzor temperatute na racvi rashladne tecnosti (onaj donji) medjutim sve je isto. Juce smo zamenili i termostat koji je bio zaglavljen i stalno otvoren i mislili smo da je problem sto ne moze da se ugreje dovoljno ali idalje je sve isto. Da li neko zna u cemu je problem i sta da proverim ili promenim, da li postoji neki senzor polozaja na razvodniku paljenja ili neko elektronsko paljenje ili nesto sto kada se ugreje daje pogresan signal kompjuteru i onda ovaj pobrlja ili je mozda bombina. Kod majstora smo bili raznih i svi nesto sumljaju i misle ali niko da kaze konkretno sta je problem i sta naci i zameniti. Pomagajte ovo uzasno deluje da auto star 25 godina niko ne moze da popravi i ne zna sta mu je.
Comment